Thursday, May 10, 2007

Samsons ada album baru!



album barunya akan keluar 25hb ini.... Jodolnya Penantian Hidup

Enjoy single terbarunya Kisah Tak Sempurna

aku memang tak berhati besar
untuk memahami
artimu disana
aku memang tak berlapang dada
untuk menyadari
kau bukan milikku lagi

Reff:
dengar dengarkan aku
aku akan bertahan
sampai kapanpun
sampai kapanpun

maafkan aku
yang tak sempurna tuk dirimu
usailah sudah
kisah yang tak sempurna untuk kita kenang ...

andai aku dapat merelakan
setiap kepingan kugiran kenangan indah
andai aku sanggup menjalani setiap detik
dan waktu mendatang namun

dengar 3x
kisah yang tak sempurna untuk kita
kenang…


1 comment:

  1. Hey! Just watch the vdo clip tho..hehe..finally with this stable connexn..

    Hm..like the Reff tho..and the model is SO gorgeous hehe...

    yg spoil nya twds the ending..hehe..besayap tia

    and to mother earth..we are sorry for our lack of perfection

    ReplyDelete